wtorek, 31 grudnia 2013

~Nareszcie!~

Witam ponownie!
Nareszcie przyszła do mnie paczka z empiku z zamówioną książką. Nie mogłam się już doczekać!


Uwielbiam dostawać paczki, a jeszcze bardziej uwielbiam je otwierać! 
A w środku...  
Krąg M. Strangberg, S.B. Elfgren 


Krąg
Na pozór zwyczajne miasteczko Engelfors, w którym dzieją się dziwne rzeczy. 
Sześć dziewczyn właśnie zaczęło naukę w lokalnym liceum. Nic ich ze sobą nie łączy, każda z nich jest inna. 
Pewnej nocy, gdy na niebie pojawia się czerwony księżyc, dziewczyny spotykają się w parku. Nie wiedzą, jak ani  dlaczego się tam znalazły.
 Odkrywają, że drzemią w nich tajemne moce, a ich życiu zagraża niebezpieczeństwo... Aby przeżyć, muszą działać wspólnie, tworząc magiczny krąg. 
Od tej chwili szkoła staje się dla nich sprawą życia i śmierci...


Zapach nowej książki... Kocham to!
Książka pod względem graficznym jest wykonana na prawdę bardzo ładnie i ciekawie, mam nadzieję, że przekaz równie będzie interesujący co szata graficzna.
I mała sesja Kręgu:P


Lubicie czytać książki z gatunku fantasty? Może czytaliście już tą książkę? Jeśli tak to polecilibyście ją komuś? Jakie wywarła na was wrażenie?
Czekam na wasze odpowiedzi, a tymczasem życzę szaleńczej nocy Sylwestrowej!!

I zapraszam do polubienia strony bloga:


6 komentarzy:

  1. mam tą książkę w domu, niestety zabierałam się za nią już kilka razy i za każdym razem odkładałam ją po paru stronach dalej... Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. Życzę tobie aby nadchodzący rok był rokiem blogowania, zdobywania szczytów, pokonywania własnych słabości i spełniania marzeń :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Opis brzmi ciekawie. :)
    Również uwielbiam zapach nowej książki. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwacja za obserwacje ? http://aaleexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam zbytnio nie przepadam za gatunkiem fantasty :/

    http://swiat-widziany-na-waniliowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Włączona opcja komentowania dla anonimowych!
Wyłączona weryfikacja obrazkowa!
Dziękuję za każdy komentarz!
Staram się również odwdzięczać!
<3