środa, 15 stycznia 2014

~Chwila dla siebie~

Hejka
Nie wiedziałam, że tak ciężko będzie połączyć ze sobą codzienność i blogowanie. Ale nie mogę poddać się za szybko, muszę przyznać polubiłam to.
Nareszcie mogę zwolnić i złapać powietrze,  odetchnąć. Koniec z całodziennym zapoznawaniem się z materiałem z robieniem testów i szukaniem nowości rynkowych. STOP - bo właśnie wróciłam z konkursu hotelarskiego! Nie było, aż tak źle choć sama olimpiada była wręcz miażdżąca. Pomorze poległo ciekawe jak reszta Polski. Ale wynik miałam całkiem niezły, choć nie dostałam się dalej.
Ale to już mam za sobą. Czas skupić się na sobie.
Dziś pierwszy raz tak na prawdę byłam w Gdyni! I co? I nie zrobiłam tam sobie żadnego zdjęcia, bo jak zwykle zapomniałam zabrać ze sobą aparat. Uh

Mam nadzieję, że nadrobię zaległości i  te rzadkie posty no ale cóż siły wyższe.
Lecę znaleźć jakiś strój na jutro do szkoły! Patrzcie co znalazłam w internecie.
Inspirujące inspiracje.






A teraz dobranoc!
P.s jutro na 9 do szkoły. Kocham to :)

12 komentarzy:

  1. Pokochałam 3 zestaw <333

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 zestaw najlepszy !
    http://niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestawy! :) Wszystkie są śliczne, że nie wiadomo, który wybrać <3

    P.S. Co powiesz na wzajemną obserwację? Ja już obserwuję. Będzie mi miło, jeśli się odwdzięczysz :)
    mylife-mydream-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 zestaw jest meega ! :D obserwuję !
    http://basiek-baasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie świetne zestawy ! ;*
    Buziaki ♥! Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ubrania :)
    Obserwujemy?
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 zestaw *>*
    dzięki za kom na moim blogu :*

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na jakim konkursie byłaś ? Jestem pierwszy raz na twoim blogu i nie wiem ,może pisałaś o tym wcześniej ale tak na wszelki wypadek zapytam :)
    A co do zestawów, które wybrałaś bardzo podoba mi się ten trzeci - kojarzy mi się z taką romantyczką hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zestawy :)
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń

Włączona opcja komentowania dla anonimowych!
Wyłączona weryfikacja obrazkowa!
Dziękuję za każdy komentarz!
Staram się również odwdzięczać!
<3