sobota, 11 stycznia 2014

~Zakręcona sobota~

Hejka
Ale dziś mam ruchliwy dzień :)
Sobota nie zaczęła się dość dobrze- musiałam na ósmą wstać do szkoły na fakultety. Ale gdy odpękałam tam trzy godziny wybrałam się z mamą na zakupy! Wykupiłyśmy prawie cały second hand. Mają tam na prawdę tanie i bardzo ładne rzeczy! To jeden z moich ulubionych lumpeksów w moim mieście. Jeśli uda mi się wstawię jutro zdjęcia moich łupów.. Potem pokręciłyśmy się jeszcze trochę ale już nic ciekawego nie znalazłyśmy.
 
Po zakupach, na obiadek z Agnieszką robiłyśmy sobie pizze. Pod względem estetyki nie wyszła zbyt ładnie, ale smak.. pycha!



A na deser przepyszne ciasteczka z biedronki!
Mniam!



Przed chwilą wróciłam od mojej 3 letniej chrześnicy. Urwis rośnie jak na drożdżach. I ciekawe po kim jest taka wygadana. Kochane maleństwo.

Zaraz będę z koleżanką wybierać jakieś ładne ubrania na jutrzejszy WOŚP. Mam kilka pomysłów,
a nie wiem który wybrać :)
O 21 jesteśmy umówione z koleżankami w klubie. 

A wy jak spędzacie sobotę?

6 komentarzy:

  1. Faktycznie, w niektórych second handach można znaleźć na prawdę ładne rzeczy ;)
    Fajnie wam wyszła ta pizza, na pewno była pyszna ;)
    Obserwujemy? workandart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham sh♥
    Czekam na post z łupami
    Co powiesz na wzajemną obserwację? (Proszę o odpowiedź u mnie)
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo deser wygląda pysznie <3
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jadłam to ciasto z biedrony *_*
    Mniam ^^
    http://kochamtenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam :)
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Włączona opcja komentowania dla anonimowych!
Wyłączona weryfikacja obrazkowa!
Dziękuję za każdy komentarz!
Staram się również odwdzięczać!
<3