sobota, 4 stycznia 2014

~Piątek bez internetu~

Hej !
Wczoraj cały dzień nie miałam internetu więc nawet nie maiałam szansy zajrzeć na blog.
W tych czasach dzień bez internetu to jeden dzień wycięty z życiorysu. Z braku laku musiałam zająć się czytaniem Kręgu, no i przeczytałam.Wieczorem jeśli internet mnie nie zawiedzie wstawię recenzję tej książki. To będzie w sumie ppierwsza taka moja recenzja-mam nadzieję, że to fajny pomysł i jeśli wam się spodoba post to będę wstawiała różne recenzje nie tylko książek.
Chciałam również pochwalić się wam moim łupem z secondhand, ale niestety aparat tak zniekształcił kolory tych rzeczy, że wyglądają jak sprane. Będę musiała poszukać jakiegoś dobrego światła i wtedy może będę dodawać również swoje stylizacje, bo z tego co wiedzę prawie każda dziewczyna lubi blogi ze stylizacją czy z ubraniami.
A tymczasem lecę odrabiać lekcje-coś czuję że zajmie mi to całą sobote jak i niedzielę.
Dziękuję również za komentarze w poprzednim poście i za wyrażone w nich wasze opinie!




Do zobaczenia wieczorem!
Paola

9 komentarzy:

  1. ja też nie lubię jak odłączają mi internet :)
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak .. w tych czasach ciężko bez internetu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez internetu jak bez ręki...;) Prowadzisz naprawdę rewelacyjny blog, piszesz ciekawe tematyczne posty, dodajesz magiczne zdjęcia i jesteś przede wszystkim piękna– czego chcieć więcej? Z chęcią obserwuję (GFC) I czekam na więcej!

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA :)
    Więcej u mnie: http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie przez 2 dni tak rozłożyła choroba, że nawet nie miałam mocy wejść na neta;p
    Czekam na te zdjęcia łupów;D

    OdpowiedzUsuń
  6. this is such an interesting post! love the picture
    I posted a new look, I'd love to know your opinion
    would you like to pass from my blog?
    tr3ndygirl.com
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog :)! Zapraszam do mnie:

    http://kopiuj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak nie mam chociaż jeden dzień internetu to czuje jakby wiele mnie ominęło xD

    http://swiat-widziany-na-waniliowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię jak odłączają internet, ale przynajmniej można od niego odpocząć ;3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń

Włączona opcja komentowania dla anonimowych!
Wyłączona weryfikacja obrazkowa!
Dziękuję za każdy komentarz!
Staram się również odwdzięczać!
<3