poniedziałek, 20 stycznia 2014

~Sleepy~

Cześć!
Ale jestem nie wyspana. Siedziałyśmy wczoraj do trzeciej w nocy, a wstałam już o ósmej. Nie spałam dobrze. Co chwila śniła mi się tytułowa Mama z horroru. Brr Przez te kilka ciemnych godzin miałam wrażenie że ktoś przebywa w pokoju i mnie obserwuje. Nigdy więcej horrorów!
Teraz piję właśnie drugą filiżankę cappucino i próbuje wywalić z głowy obraz Mamy


Oglądałyście ten horror? Jak dla mnie był dość fajny tyle, że charakteryzatorzy przesadzili z makijażem bohaterki :P
Miałam dziś w planach małą wycieczkę po centrum nie tylko za ciuchami ale chciałam rozejrzeć się również za czymś do pokoju. Doszłam do wniosku, że czas już coś zmienić w wystroju na 2014 rok.
Tylko czy pogoda na to pozwoli? Strasznie dziś wieje.
Wieczorem będę musiała rozebrać choinkę, choć nie bardzo chcę już się z nią żegnać.


Na żywo wygląda jeszcze lepiej :)
Wieczorem - jeśli będę miała czas bądź jeśli szybko nie odlecę w objęcia Morfeusza - wstawię podsumowanie mojego WOŚP-u ! Miałam zrobić to już dawno ale dopiero teraz dostałam zdjęcia. 
Macie jakieś plany na dziś?

18 komentarzy:

  1. Nigdy nie oglądałam tego horroru - i myślę że dobrze zrobiłam hahah xD ogólnie rzadko oglądam - jeśli już to z przyjaciółmi bo chyba wtedy jest więcej zabawy niż strachu ;) Zazdroszczę ci tego cappucino :3 Śliczna choineczka - tez bym nie chciała takiej rozbierać ;) czekam na podsumowanie WOŚP-u ;)Pozdrawiam ;)

    loveilivesiforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądam horrorów, po prostu nie mogę. Pytałaś się czy wykonuje prace na zamówienie, w pewnym sensie tak pn. wykonuje prace i wysyłam niestety tylko zdjęcia.Dlaczego nie wysyłam prac pn. prowadzę specjalną kartotekę z pracami a te wykonane dla kogoś są dla mnie szczególnie ważne.Jeśli chciałabyś, żebym wykonała jakąś prace czy coś to pisz w zakładce spam na moim blogu:
    mzmzycie.blogspot.com
    lub na e-maile:
    mad.da@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację, na pewno się zgłoszę bo mam pomysł na pracę ;)

      Usuń
  3. Nie oglądałam tego horroru ;/ Bardzo ładna choineczka, szkoda że musisz już ją rozebrać :(
    marysia-zawlocka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam tego horroru xd. Tak myślę przynajmniej o.o
    nominowałam cię do VBA - info u mnie :]
    zza-kurtyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie tu u Ciebie :) Horroru nie oglądałam, ale to chyba dlatego, że raczej nie oglądam zbyt często tego gatunku filmowego ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie Mama jest kiepskim i wgl nie strasznym horrorem :/
    nie wiem wgl się nie bałąm, ale polegam Lustra, Sinister (przede wszystkim sinister <3) Naznaczony i Dom szaleńców :3
    +spełniłabyś moje marzenie gdybyś kilknęła w link na samym dole, będzie wspaniale i dziękuję :)
    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam lustra przez dobry tydzień bałam się w nie spojrzeć :)
      horror mama sam w sobie nie jest straszny ale sam wygląd bohaterki .. ma coś w sobie :)

      Usuń
  7. obserwuję i liczę na rewanż
    świetny post

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam, trochę końcówka za fantastyczna :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie oglądam horrorów bo po prostu nie lubię tego typu gatunków :)

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wolę komedie;p

    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci się spodoba;)
    www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie oglądam horrorów bo jak oglądam w dzień to się nie boje ale jak później przypomne go sobie zasypiając to nie ma zmiłuj nie zasnę ;p

    +zapraszam na mojego bloga dopiero zaczynam
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuza! ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię oglądać horrory! Moim planem na dziś była nauka słówek i w sumie tylko tyle. Ciekawie piszesz, co powiesz na wspólną obserwację? Czekam na odp: http://become-need-you-here.blogspot.com ☺♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha ja tak zawsze mam po horrorach :D
    A obejrzyj sobie obecność albo krwawe wzgórza :o
    Buziaki ! <3 Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kocham horrory :) A mama nie była aż taka straszna ^^ Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Włączona opcja komentowania dla anonimowych!
Wyłączona weryfikacja obrazkowa!
Dziękuję za każdy komentarz!
Staram się również odwdzięczać!
<3